موزیلون

مشکلات روانی خواننده ها ، درباره آن صحبت کردند!

مشکلات روانی خواننده ها ، درباره آن صحبت کردند!

مشکلات روانی خواننده ها خواننده هایی که در رابطه با مشکلات روانی خود صحبت کردند! در سال‌های اخیر، هنرمندان به نقش خود در از بین بردن تبعیض نسبت به مشکلات روانی پرداخته‌اند، با صحبت کردن در رابطه با مشکلات خود… ،در ادامه مطلب خواننده هایی را مثال می زنیم و صحبت هایشان را در رابطه با مشکلات روانی خود می خوانیم.

برای مدت طولانی، بسیاری از افراد از جمله خوانندگان مطرح، به صورت خاموشانه با مشکلات روانی مبارزه کرده‌اند و چهره‌ای خوشبخت برای دنیای بیرون را به خود نشان داده‌اند.

اما این موضوع در سال های اخیر دچار تغییر شده است. بسیاری از هنرمندان از انواع مختلف ژانرها از پلتفرم خود استفاده کرده‌اند تا به امید از بین بردن تبعیض در مورد همه چیز، از افسردگی تا اختلال دو قطبی و … با صحبت درباره مبارزات خود و روش‌های مقابله‌ای که دارند، سخن بگویند.

برخی مشکلات روانی خواننده ها

مثلاً، Adele و Alanis Morissette ، تجربیات خود را درباره افسردگی پس از زایمان به اشتراک گذاشتند. Billie Eilish درباره اینکه شهرت منجر به افسردگی و افکار خودکشی شده است صحبت کرد، در حالی که Bebe Rexha و Halsey به تشخیص پزشک، دارای اختلال دو قطبی هستند. اینها فقط چند هنرمند شجاع هستند که تجربیات خود را به امید تشویق میلیون‌ها طرفداری که به آنها گوش می‌دهند، به اشتراک گذاشته‌اند.

تجربیات آرتیست : 6lack

6lack - درباره آرتیست و مشکلات روانی

6lack بعد از انتشار East Atlanta Love Letter در سال 2018 از از ساخت موزیک دست کشید تا به افسردگی و سلامت روانی خود بپردازد. او گفته است : زمانی که همراه با مؤسسه بهداشت روانی لس آنجلس و سرویس درمان جهانی BetterHelp همکاری کرد تا PSA برای روز جهانی بهداشت روانی منتشر کند. می‌خواهم تجربیات خود را به اشتراک بگذارم و درباره منابع/چیزهایی که به من کمک کرده‌اند صحبت کنم، تا مردم را برانگیخته کنم که همین کار را برای خودشان انجام دهند.

تجربیات آرتیست : Adele

مشکلات روانی آرتیست های مشهور

خواننده برنده جایزه گرمی، در یک گفت‌وگوی جلد مجله Vanity Fair در سال 2016 درباره افسردگی پس از زایمان خود صحبت کرد ، زمانی که توضیح داد چرا پس از تولد پسرش آنجلو می‌ترسید دوباره فرزند دیگری داشته باشد. او گفت : من خیلی ترسیده‌ام. افسردگی شدید پس از زایمان داشتم و این امر مرا ترسانده است، او گفت و توضیح داد که از داروهای ضدافسردگی استفاده نکرد.

دانش من در مورد پس از زایمان این است که شما نمی‌خواهید با کودک خود باشید؛ نگران هستید که ممکن است به کودک خود آسیب برسانید؛ نگران هستید که شما کار خوبی انجام نداده‌اید. اما من به کودک خود معتاد بودم. احساس ناکافی بودن داشتم؛ احساس می‌کردم بدترین تصمیم زندگی خودم را گرفته‌ام. این بیماری می‌تواند در اشکال مختلفی ظاهر شود.

تجربیات آرتیست : Alanis Morissette

Alanis-Morissette - مشکلات روانی

او پس از تولد سومین فرزندش در سال 2019، در یک پست در وبسایتش درباره مبارزات خود با افسردگی پس از زایمان صحبت کرد. مطمئن نبودم که آیا این بار از افسردگی پس از زایمان/اضطراب را تجربه خواهم کرد یا خیر. یا همانطور که دوست دارم به آن اشاره کنم: فعالیت پس از زایمان. یا همچنین: خنده‌دار و زیبا.

تجربیات آرتیست : Ariana Grande

احساس می‌کنم که حتی نباید در مورد تجربه خود صحبت کنم – مثل اینکه حتی نباید چیزی بگویم. فکر نمی‌کنم هرگز بدانم چگونه درباره آن صحبت کنم و گریه نکنم، ستاره پاپ به ووگ بریتانیا درباره رنجیدن از PTSD پس از کشته شدن بیش از 20 نفر در یکی از نمایش‌هایش در سال 2017 گفت. همیشه اضطراب داشتم. هیچ‌وقت واقعاً درباره آن صحبت نکرده‌ام چون فکر می‌کردم همه آن را دارند، اما وقتی از تور برگشتم، بیشترین شدت اضطرابی که فکر می‌کنم تا به حال داشته‌ام بود.

گرانده همچنین در تاریخ 2 مه 2021 در امید به پایان دادن به تبعیض در مورد سلامت روانی سخن گفت. گرانده یک گالری کوچک از اسلایدهای متنی را که شامل منابع متعددی بود، توصیف کرد. او نوشت : بهبودی خطی نیست، سرگرم‌کننده، سریع یا به هیچ عنوان آسان نیست اما ما اینجا هستیم و باید به این کار متعهد شویم تا این زمان را به بهترین شکل ممکن، صلح‌آمیز و زیبا بسازیم. کار بسیار دشواری است اما ما قادر آن هستیم.

تجربیات آرتیست : Bebe Rexha

در سال 2019 به طرفداران خود اعلام کرد که اختلال دو قطبی داشته است. او گفت : برای مدت زمان طولانی، نمی‌فهمیدم چرا احساس خیلی بدی دارم. چرا من افسردهی‌هایی داشتم که باعث نمی‌شد من از خانه خودم بیرون بروم یا با مردم برخورد کنم و چرا من درد هایی داشتم که اجازه نمی‌داد به خواب بروم ، اجازه نمی‌داد متوقف شوم و موسیقی خلق کنم. اکنون من می‌دانم چرا…

تجربیات آرتیست : Billie Eilish

ستاره جوان ممکن است حرفه‌ای در دنیا بسیار مشهور باشد ، اما شهرت تازه‌ی او منجر به افسردگی و افکار خودکشی شده است، او به گیل کینگ در مقابل مراسم گرمی 2020 گفت. “سال گذشته خیلی ناراحت بودم … بی‌خوشی بودم. هرگز فکر نمی‌کردم خوشحال خواهم شد، هیچوقت، مثلاً، به 17 سالگی برسم.

تجربیات آرتیست : Zayn Malik

عضو سابق گروه One Direction به دلیل اضطراب خود، قبلاً اجراهایی را لغو کرده است و در سال ۲۰۱۶ مقاله‌ای درباره مبارزاتش برای مجله تایم نوشته است. “اضطراب چیزی نیست که شرمنده احساس شود؛ روزانه میلیون‌ها نفر را تحت تأثیر قرار می‌دهدوقتی در وان دایرکشن بودم، مشکلات اضطراب من بسیار بزرگ بودند اما حداقل در محافظت از گروه، قابل مدیریت بودند. به عنوان یک اجرای منفرد، احساس می‌کردم بسیار بیشتر در معرض خطر هستم و فشار روانی اجرا فقط برای من توانسته بود خیلی بیشتر از آنچه که بتوانم تحمل کنم، شود ،حداقل در آن لحظه.

موزیلون، پلتفرم تخصصی دانلود و پخش موزیک خارجی با کیفیت Flac

در موزیلون ، می توانید به آرشیو عظیمی از موزیک خارجی با کیفیت فوق العاده Flac دسترسی داشته باشید. کافیست از قسمت Search سایت، آرتیست مورد علاقه یا ترک مدنظر خود را سرچ کنید. همچنین می توانید با تهیه اشتراک VIP به کیفیت HiRes (Flac 24-bit) دسترسی داشته باشید. از طریق بنر زیر میتوانید 25 درصد تخفیف خرید اولین اشتراک خود را دریافت کنید.

25 درصد تخفیف اولین اشتراک