اخبار جهانی موسیقی Charlie Puth Stray Kids

بزودی، انتشار ترک جدید از Stray kids و Charlie Puth + تیزر

ترک جدید از Stray kids و Charlie Puth - موزیک جدید استری کیدز

انتشار ترک جدید از Stray kids و Charlie Puth ، بند کره ای محبوب ، تیزر جذابی برای ترانه جدید خود با عنوان Lose My Breath منتشر کردند. همکاری جذابی که قرار است در تابستان امسال، به آلبوم جدید از Stay Kids ختم شود. این ترانه به عنوان یک “”آماده‌سازی””پیش درآمد” برای آلبوم تابستانی آینده Stray Kids معرفی شده است.

گروه پسرانه K-pop به تازگی یک تیزر برای همکاری آینده خود با Charlie Puth با عنوان Lose My Breath منتشر کرده‌اند. می توانید از طریق ویدیو زیر، این تیزر جذاب را ببینید .

تیزر ترک جدید از Stray kids و Charlie Puth

Stray Kids "Lose My Breath (Feat. Charlie Puth)" M/V Teaser 1

تیزر جدید و غمگین برای Lose My Breath، شامل تصاویر تکی از اعضای بند کره ای، در حالی که یک داستانسرای در مورد صفا و عمق روح انسان فکر می‌کند، است. این ترانه و ویدیو موسیقی آن در تاریخ ۱۰ مه (جمعه 21 اردیبهشت 1403) ساعت ۱۳ به وقت کره منتشر خواهد شد.

تیزر جدید و غمگین برای Lose My Breath، شامل تصاویر تکی از اعضای بند کره ای، در حالی که یک داستانسرای در مورد صفا و عمق روح انسان فکر می‌کند، است. این ترانه و ویدیو موسیقی آن در تاریخ ۱۰ مه (جمعه 21 اردیبهشت 1403) ساعت ۱۳ به وقت کره منتشر خواهد شد.

Stray Kids ابتدا این انتشار این ترک جدید را در ماه آوریل اعلام کردند. طبق بیانیه‌ مطبوعاتی، به گزارش Sports Kyunghang، Lose My Breath به عنوان یک آماده‌سازی برای یک آلبوم کره‌ای آینده که در تابستان امسال منتشر خواهد شد، توصیف شده است.

ترک جدید از Stray kids و Charlie Puth

Lose My Breath به طور قابل توجهی برای اولین بار است که Stray Kids با یک هنرمند غربی همکاری می‌کنند. در همین حین، چارلی قبلاً با گروه‌های K-pop همچون Jungkook از BTS (ترک Left and Right در سال ۲۰۲۲) همکاری کرده و همچنین ترانه Like That را به گروه دخترانه BABYMONSTER به منظور آلبوم کوتاه آغازین آنها هدیه داده بود.

در اوایل امسال، Stray Kids به عنوان یکی از نه ستاره‌ی سرآمد برای نسخه امسال Lollapalooza اعلام شدند، که قرار است از ۱ تا ۴ اوت، به محل دائمی خود در Grant Park در شیکاگو بازگردد. آنها دومین گروه K-pop هستند که در Lollapalooza پس از Tomorrow X Together در سال ۲۰۲۳ به عنوان ستاره‌ی اصلی ظاهر شده‌اند.

در موزیلون ، می توانید به آرشیو عظیمی از موزیک خارجی با کیفیت فوق العاده Flac دسترسی داشته باشید. کافیست از قسمت Search سایت، آرتیست مورد علاقه یا ترک مد نظر خود را سرچ کنید. همچنین میتوانید با تهیه اشتراک VIP به کیفیت HiRes (Flac 24-bit) دسترسی داشته باشید. از طریق بنر زیر میتوانید 25 درصد تخفیف خرید اولین اشتراک خود را دریافت کنید.

25 درصد تخفیف اولین اشتراک