Billie Eilish اخبار جهانی موسیقی

بیلی آیلیش در بازی فورتنایت !

بیلی آیلیش در بازی فورتنایت ! برنده 2 جایزه اسکار، Billie Eilish به عنوان هنرمند برجسته برای فصل سوم فستیوال فورتنایت، به بازی می آید. ابتدا همه فکر می کردند که این خبر یک شایعه است و بسیاری از طرفداران بیلی ناامید شده بودند تا اینکه تریلر فصل جدید بازی فورتنایت با حضور کاراکتر Billie Eilish رونمایی شد. می توانید ویدیو رو نمایی از کاراکتر بیلی را در انتهای مقاله ببینید. همچنین از کد تخفیف انتهای مقاله استفاده کنید.

بیلی آیلیش در بازی فورتنایت

بیلی آیلیش به عنوان کاراکتر جدید بازی محبوب فورتنایت!

کاراکتر بیلی آیلیش در بازی فورتنایت، این تیتر خبری بود که توجه تمامی خبرگذاری ها را به خودش جلب کرد. بازیکنان بازی Fortnite قادر خواهند بود که لباس‌های جدید کاراکتر Billie Eilish را در بازی، همچنین سازها و مسیر‌های جمع‌آوری را در بازی کسب کنند که تا ۱۳ ژوئن 2024 برای بازیکنان در دسترس خواهد بود. حضور بلیل ایلیش در جشنواره‌های فورتنایت پس از جشنواره لیدی گاگا (فصل دوم) و ویکند (فصل اول) ادامه داشته است.

فروشگاه بیلی آیلیش در فورتنایت Billie Eilish

آلبوم جدید بیلی آیلیش بزودی منتشر می شود!

همانطور که در این مقاله ذکر کردیم ، بیلی آیلیش آلبوم استودیویی سوم خود با نام Hit Me Hard and Soft را در ۱۷ مه منتشر خواهد کرد. هفته گذشته، آیلیش فهرست ترانه‌های آلبوم جدید خود را به اشتراک گذاشت که شامل عناوینی مانند “Skinny”، “Lunch”، “L’Amour De Ma Vie”، “Blue”، “Wildflower” و غیره می‌شود.

تریلر منتشر شده از بیلی آیلیش در بازی فورتنایت در یوتیوب :

Fortnite Festival Season 3 x Billie Eilish - Official Trailer

برخی از ترک های جذاب بیلی آیلیش را بشنوید!

در موزیلون، می توانید به یکی از جدید ترین و کاملترین آرشیو موزیک خارجی با کیفیت بالا دسترسی داشته باشید. برای دانلود و پخش آنلاین موزیک های خارجی از موزیلون استفاده کنید، پلی لیست های جذاب بسازید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین جدیدترین اخبار موسیقی جهانی را در وبلاگ موزیلون بخوانید.

25 درصد تخفیف اولین اشتراک