اخبار جهانی موسیقی Billie Eilish

آلبوم جدید Billie Eilish، چه زمانی منتشر خواهد شد؟

آلبوم جدید Billie Eilish | بیلی آیلیش

آلبوم جدید Billie Eilish، چه زمانی منتشر خواهد شد؟ بیلی آیلیش در حال آماده‌سازی آلبوم استودیوی سوم خود است، این ستاره پاپ ۲۲ ساله در پستی در رسانه‌های اجتماعی دوشنبه (۸ آوریل) اعلام کرد که آلبوم جدیدش در این بهار منتشر خواهد شد.

او کاور آلبوم را به اشتراک گذاشت – که نشان می‌دهد در زیر آب در حال غرق شدن است، بیلی آیلیش تایید کرد که آلبوم جدید به نام “Hit Me Hard and Soft” در تاریخ ۱۷ مه (28 اردیبهشت 1403) منتشر می‌شود. برنده نه بار جایزه گرمی، تایید کرد که مانند دو آلبوم اولش، “When We All Fall Asleep, Where Do We Go?” از سال ۲۰۱۹ و “Happier Than Ever” از سال ۲۰۲۱، برادرش، فینیاس، آلبوم جدید را تولید کرده است.(می توانید این 2 آلبوم را با بالاترین کیفیت از موزیلون پخش و دانلود کنید) او همچنین به طرفداران خود گفت که هیچ تک‌آهنگی پیش از انتشار آلبوم منتشر نخواهد کرد و گفت: “قصد دارم کل آلبوم را به یکباره به انتشار بگذارم”

خبر آلبوم جدید Billie Eilish ، چندین ساعت پس از اینکه او یک ویدیوی ترسناک را به اشتراک گذاشت که آلبوم را معرفی می‌کند، انجام شد. در ویدیو، او اعماق امواج آبی تاریک نشسته بود، دستانش به ناکارآمدی به سمت سطح خیره می‌شد. درست زمانی که به نظر می‌رسید که در حال غرق شدن است، دست دیگری وارد فریم می‌شود و بازویش می گیرد.

تصویر آلبوم جدید Billie Eilish

پس از تغییر آیکون اینستاگرام خود به رنگ آبی در هفته گذشته و چسباندن پوسترهای تبلیغاتی و شعرها در سراسر شهرهای بزرگ، آیلیش یک حرکت تبلیغاتی هوشمند انجام داد: او تمام فالوور های اینستاگرام خود را به کلوز فرند خود اضافه کرد، 108 میلیون فالوور! نکته قابل توجه این است که پس از این حرکت جنجالی بیلی آیلیش، نزدیک به 11 میلیون فالوور جدید به پیجش اضافه شدند! و تمامی خبرگذاری ها در این مورد و ترفند تبلیغاتی بیلی آیلیش، صحبت می کردند.

البته که برای تبلیغ آلبوم جدیدش، زمان بهتری نمی‌توانست انتخاب شود. اما همانطور که آیلیش و تیمش توضیح می‌دهند، با این استراتژی خاص، یک هدف بسیار بزرگ‌تر هم در نظر گرفته شده است. “اینکه من یک مخاطب و پلتفرم بزرگ‌تر از هر زمان دیگری که در زندگی‌ام داشته‌ام دارم به این معنی است که می‌توانم به این تعداد بیشتری از مردم دست یابم، و این یک مسئولیت و امتیاز بسیار بزرگی است که دارم.

بیلی آیلیش توضیح می‌دهد: که “مسئولیت بزرگی” بر عهده دارد که میخواهد آلبوم جدیدش “Hit Me Hard and Soft” ، بیشترین سازگاری با محیط زیست را داشته باشد. او می گوید : اگر من از امتیاز خودم برای انجام کار خوبی در دنیا استفاده نکنم، پس اصلاً چه فایده‌ای دارد؟ او همچنین گفته است : والدینم همیشه مرا از اینکه هر انتخابی را که می‌کنیم و هر عملی را که انجام می‌دهیم، آگاه می‌کردند که اعمالم در جایی یا بر روی کسی تأثیر می‌گذارد، خوب یا بد، من نمی‌توانم فقط آنچه را که می‌دانم را نادیده بگیرم و به کار و حرفه خودم ادامه دهم و کاری انجام ندهم. این روشی نیست که من بزرگ شده‌ام یا روشی که می‌خواهم زندگی کنم.

در پایان، امیداوریم این آلبوم جدید از بیلی آیلیش ، مانند 2 آلبوم دیگر خود، بسیار موفق بوده و در صدر استریم پلتفرم های موسیقی قرار گیرد. همچنین پیش بینی میشود که این آلبوم، برنده بهترین آلبوم گرمی 2025 خواهد بود. می توانید جدید ترین اخبار مربوط به دنیای موسیقی را در بلاگ موزیلون دنبال کنید، همچینی میتوانید برای دسترسی سریع تر به محتوا های خاص و جدیدتر، موزیلون را در شبکه های اجتماعی یوتیوب و اینستاگرام دنبال کنید. تلاش تیم موزیلون تولید آثار ویدیویی جدید با سبکی متفاوت است.

جدید ترین پلی لیست ها در موزیلون