اخبار جهانی موسیقی Lana Del Rey

معرفی آلبوم جدید Lana Del Rey با نام Lasso

دانلود آلبوم جدید Lana Del Rey با نام Lasso

آلبوم جدید Lana Del Rey که بزودی شاهدش خواهیم بود.خواننده و ترانه‌سرای مشهور آمریکایی، در سپتامبر 2024 آلبوم جدید خود را با عنوان Lasso منتشر خواهد کرد. این آلبوم که دهمین اثر استودیویی او محسوب می‌شود، یک تغییر ژانر بزرگ برای این هنرمند خواهد بود، زیرا Del Rey در این پروژه به ژانر موسیقی کانتری روی آورده است. شما می‌توانید به محض منتشر شدن آلبوم جدید لانا دل ری ، از مرجع تخصصی دانلود آهنگ خارجی، موزیلون ،دانلود و پخش کنید.

تاریخچه و تغییر ژانر غیرقابل پیش بینی لانا دل ری

Lana Del Rey که با آهنگ‌های پاپ-آلترناتیو و تم‌های تاریک و رومانتیک شهرت یافته است، در این آلبوم جدید قصد دارد مسیر هنری خود را به سمت موسیقی کانتری تغییر دهد. این تغییر ژانر نخستین بار در اوایل سال 2024 به طور عمومی اعلام شد، زمانی که Del Rey در مراسم پیش از گرمی از همکاری طولانی مدت خود با Jack Antonoff صحبت کرد و از طرفدارانش خواست تا منتظر یک آلبوم کانتری باشند.

آلبوم جدید Lana Del Rey

ویژگی‌های آلبوم Lasso

آلبوم Lasso نه تنها به دلیل تغییر ژانر بلکه به دلیل همکاری با موسیقی‌دانان مطرح ژانر کانتری مانند Luke Laird، که سابقه همکاری با هنرمندانی چون Kacey Musgraves و Carrie Underwood را دارد، مورد توجه قرار گرفته است. این آلبوم شامل قطعاتی جدید است که برخی از آنها به سبک آمریکانا نزدیکترند، در حالی که دیگر قطعات به طور کامل در چارچوب موسیقی کانتری قرار دارند. Del Rey پیشتر نیز با انتشار کاور آهنگ “Take Me Home, Country Roads” از John Denver، نشانه‌هایی از این تغییر مسیر هنری خود را نشان داده بود.

پیش‌بینی‌های مرتبط با انتشار آلبوم جدید Lana Del Rey

آلبوم Lasso قرار است در ماه سپتامبر 2024 (مهرماه ۱۴۰۳) منتشر شود و بسیاری از طرفداران و منتقدان منتظر هستند تا ببینند چگونه Lana Del Rey با این تغییر ژانر می‌تواند به موفقیت‌های قبلی خود ادامه دهد. با توجه به سابقه‌ی موفقیت‌آمیز Del Rey در آلبوم‌های پیشین مانند “Norman Fucking Rockwell!” و “Did You Know That There’s a Tunnel Under Ocean Blvd”، انتظار می‌رود این آلبوم نیز به موفقیت‌های مشابهی دست یابد و شاید حتی در جشنواره‌ها و مراسم مختلف موسیقی جوایزی کسب کند.

دانلود آهنگ خارجی - آلبوم جدید لانا دی ری با نام Lasso

آلبوم Lasso می‌تواند نقطه عطفی در کارنامه‌ی هنری Lana Del Rey باشد، زیرا او با جسارت تمام وارد دنیای جدیدی از موسیقی شده است. این تغییر ژانر می‌تواند به Del Rey کمک کند تا دایره‌ی هواداران خود را گسترش دهد و تجربه‌ای جدید و متفاوت را برای مخاطبانش به ارمغان آورد.

دانلود و پخش آلبوم جدید Lana Del Rey

موزیلون یک پلتفرم تخصصی دانلود و پخش موزیک خارجی برای ایرانیان است. شما می توانید آلبوم جدید لانا دل ری را در موزیلون باکیفیت استودیویی Flac 24-bit دانلود و پخش کنید. همچنین اگر کاربر جدید موزیلون هستید می توانید با کد تخفیف زیر، اشتراک VIP موزیلون را دریافت کنید.

25 درصد تخفیف اولین اشتراک