اخبار جهانی موسیقی Imagine Dragons

آلبوم جدید Imagine Dragons بزودی منتشر می شود!

آلبوم جدید Imagine Dragons بزودی منتشر می شود، چه زمانی این خبر منتشر شد؟ دقیقا 20 روز بعد از انتشار موزیک ویدیو و ترک جدید ایمجین دراگونز با نام Eyes Closed ، این بند محبوب آمریکایی در شبکه های اجتماعی رسمی خود یعنی توییتر و اینستاگرام ، خبر انتشار آلبوم جدیدی با نام Loom را دادند که در تاریخ در تاریخ 28 ژوئن (جمعه 8 تیر ماه 1403) منتشر می‌شود.

در ویدیوی Eyes Closed گروه Imagine Dragons نشان که این بند می‌تواند با بسته بودن چشم‌ها تور کنسرت دهها ساله خود را بگذراند. ایمجین دراگونز تور آرنای خود را این تابستان آغاز خواهند کرد که مرتبط با انتشار آلبوم نه‌قطعه‌ای جدیدشان به نام Loom (که در تاریخ ۲۸ ژوئن منتشر می‌شود) است و تا فصل پاییز ادامه خواهد داشت.

تصویر کاور آلبوم جدید Imagine Dragons

آلبوم جدید ایمجین دراگونز (Imagine Dragons)

توضیحاتی که بند Imagine Dragons درباره آلبوم جدیدشان دادند:

LOOM ، آلبوم جدید در تاریخ ۲۸ ژوئن منتشر می‌شود. اکنون می‌توانید پیش سفارش دهید و برای پیش‌فروش تور ثبت‌نام کنید.

کار کردن بر روی این آلبوم همیشه مانند یک ماشین سواری بود همانطور که همیشه است. برخی روزها آهنگ‌ها از مکانی از اندوه و درد دل می‌آمدند و برخی روزها شادی و خوشحالی. تنهایی. جستجو. خواستن. خشم. عشق.

زیبایی آهنگسازی این است که همیشه به عنوان یک خاطره‌نگاری برای من بوده است. این دهه‌ها از سفر من از زندگی عجیب این زندگی را ثبت کرده است. و من خوش شانس بوده‌ام که این کار را با بهترین دوستانم در یک گروه انجام داده‌ام و شما را با ما به اشتراک گذاشته‌ایم.

آلبوم جدید Imagine Dragons

طبق شایعاتی که درشبکه های اجتماعی پخش شده ، تاکنون نام 3 ترک از این آلبوم در دیسکورد لیک شده است که ترک های Wake Up ، Fire in These Hills و Nice to Meet You نام دارند. همچنین دمویی از این ترک ها در شبکه های اجتماعی در حال پخش شدن است.

در حمایت از آلبوم Loom ، بند ایمجین دراگونز در سراسر آمریکای شمالی تور خواهند داشت که در تاریخ ۳۰ ژوئن در Camden، New Jersey, Freedom Mortgage Pavilion آغاز شده و تز شهرهایی مانند دالاس، سیاتل؛ تورنتو؛ وست پالم بیچ، فلوریدا؛ دنور؛ شارلوت، کارولینای شمالی؛ فینیکس؛ سالت لیک سیتی میگذرند؛ و در تاریخ ۲۲ اکتبر در شهر Hollywood Bowl به پایان خواهد رسید.

رینولدز می‌گوید که تور کردن یک قسمت عمیق از DNA Imagine Dragons است و در مورد نواختن زنده به عنوان یک تلاش معالجه‌ای عظیم حرف می‌زند، که اغلب کنسرت‌هایشان تبدیل به آن می‌شوند.

برخی از ترک های بند محبوب ایمجین دراگونز را بشنوید:

25 درصد تخفیف اولین اشتراک