Shawn Mendes اخبار جهانی موسیقی

بزودی شاهد آلبوم جدید Shawn Mendes خواهیم بود!

دانلود و پخش آلبوم جدید Shawn Mendes در موزیلون

خبری جدید از آلبوم جدید Shawn Mendes (شان مندز)، ستاره محبوب پاپ، که در اینستاگرام اعلام کرد که آلبوم جدیدش با نام «Shawn» در تاریخ 18 اکتبر (۲۷ مهر ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد. این آلبوم شامل 12 آهنگ است و دو تک‌آهنگ ابتدایی آن به نام‌های “Why Why Why” و “Isn’t That Enough” در تاریخ 8 آگوست (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) منتشر می‌شود. مندز همچنین از سفر شخصی خود در چند سال اخیر و تأثیرات دوستان و خانواده‌اش سخن گفت. جدیدترین آهنگ های خارجی را در موزیلون پیدا کنید.


درباره آلبوم جدید Shawn Mendes

شان مندز، ستاره بزرگ پاپ، آماده است تا دوره موسیقی جدید خود را آغاز کند.

این هنرمند در روز چهارشنبه (31 جولای) از طریق اینستاگرام اعلام کرد که آلبوم جدیدش با عنوان «Shawn» در تاریخ 18 اکتبر منتشر خواهد شد. او همچنین لیست 12 آهنگ این آلبوم را منتشر کرد و افزود که اولین دو تک‌آهنگ “Why Why Why” و “Isn’t That Enough” در تاریخ 8 آگوست منتشر خواهند شد.

آلبوم جدید Shawn Mendes

مندز همچنین یک تریلر آلبوم به اشتراک گذاشت که او را در حال نواختن گیتار در یک جنگل و کنار آتش کمپ، همراه با دوستانش در حال خواندن “Isn’t That Enough” نشان می‌داد. او در توضیحات این پست نوشت: “موسیقی واقعاً می‌تواند دارو باشد. 2 سال پیش احساس می‌کردم که هیچ تصوری از خودم ندارم. سال گذشته نمی‌توانستم بدون افتادن در حالت پانیک کامل به استودیو بروم. پس اینکه اکنون اینجا هستم و 12 آهنگ زیبا و تمام‌شده دارم، به نظرم یک هدیه است.

او پیام خود را با گفتن این جمله ادامه داد: صادقانه بگویم، خدا را شکر برای دوستان و خانواده‌ام. زندگی می‌تواند بی‌رحم باشد، اما داشتن گروه کوچکی از افرادی که به آن‌ها اعتماد عمیق دارید، این مسیر را بسیار بهتر می‌کند. نمی‌دانم چطور می‌توانستم این چند سال اخیر را پشت سر بگذارم، چه رسد به ساختن یک آلبوم، بدون شما.

پس از تشکر از دوستان و خانواده‌اش برای حمایت از او، مندز به هواداران خود نیز اشاره کرد و گفت: و به شما که به طرز باور نکردنی حمایتی و صبور و دوست داشتنی بوده‌اید، از صمیم قلب تشکر می‌کنم. واقعاً امیدوارم این آلبوم را دوست داشته باشید، من دوستش دارم. واقعاً، واقعاً دوستش دارم. امیدوارم به شما حس گرما و نزدیکی به زمین را بدهد، همانطور که برای من دارد.

تریلر آلبوم جدید Shawn Mendes در یوتیوب

Shawn Mendes - Isn’t That Enough (Official Album Trailer)

آلبوم «Shawn» پنجمین آلبوم استودیویی این هنرمند است و پس از آلبوم 2020 او با نام Wonder و همچنین عنوان قبلی او در سال 2018 به نام «Shawn Mendes» منتشر می‌شود. این آلبوم توسط مندز هم نوشته و هم‌تهیه شده است، با همکاری‌های اسکات هریس، مایک سبث، نیت مرسیرو و ادی بنجامین، و ترانه‌های اضافی که توسط ایمی آلن و ایتن گروسکا نوشته شده‌اند. این آلبوم جدید همچنین اولین انتشار کامل مندز از زمان لغو تور Wonder در سال 2022 به دلیل تمرکز بر سلامت روانی‌اش است.

شان مندز با انتشار آلبوم جدید خود به نام «شان»، وارد دوره جدیدی از زندگی هنری خود می‌شود. این آلبوم که شامل 12 آهنگ جدید است، تجربه‌های شخصی و هنری او را در چند سال اخیر به تصویر می‌کشد. مندز در این پروژه با هنرمندان و تهیه‌کنندگان مطرح همکاری کرده و به تأثیر دوستان و خانواده‌اش در این مسیر اشاره کرده است. او با این آلبوم، امیدوار است که مخاطبانش حس گرما و نزدیکی به زمین را تجربه کنند.

دانلود و پخش آلبوم جدید Shawn Mendes

موزیلون یک پلتفرم تخصصی دانلود و پخش موزیک خارجی برای ایرانیان است. شما می توانید آلبوم جدید شان مندز را در موزیلون باکیفیت استودیویی Flac 24-bit دانلود و پخش کنید. همچنین اگر کاربر جدید موزیلون هستید می توانید با کد تخفیف زیر، اشتراک VIP موزیلون را دریافت کنید.

25 درصد تخفیف اولین اشتراک