Taylor Swift اخبار جهانی موسیقی

کنسرت Taylor Swift در مونیخ و تراژدی در سوتپورت انگلستان

شگفتی در کنسرت Taylor Swift در مونیخ آلمان

تیلور سویفت در دو شب کنسرت در مونیخ جمعیتی پرشور را به وجد آورد. با وجود حضور هزاران نفر در استادیوم المپیک، ده‌ها هزار نفر دیگر در پارک نزدیک به استادیوم حضور داشتند تا از صدای اجرای زنده او بهره‌مند شوند. اما این شادی دیری نپایید، چرا که تراژدی‌ای دلخراش در سوتپورت، انگلستان، با حادثه‌ای تلخ در کلاس رقص به وقوع پیوست. جدیدترین اخبار موسیقی جهانی را در پلتفرم دانلود آهنگ خارجی، موزیلون، بخوانید.


شگفتی در کنسرت Taylor Swift

ترانه محبوب تیلور سویفتLong Live” می‌تواند یک افزودنی نیاز داشته باشد: زنده باد همه کوه‌ها به علاوه همه تپه‌هایی که سویفتی‌ها برای شرکت در هیجان تور “Eras” پشت سر گذاشتند.

پس از دو اجرای پیاپی در مونیخ، آلمان، این ستاره پاپ ۳۴ ساله در یک پست اینستاگرامی از جمعیت سرسام‌آوری که هر دو شب گرد هم آمده بودند، به شدت ابراز شگفتی کرد. علاوه بر حضار بزرگ جمع شده در داخل استادیوم المپیک، ده‌ها هزار نفر دیگر نیز در پارک نزدیک به استادیوم جمع شده بودند تا از نمایشی بیش از سه ساعت لذت ببرند که در داخل استادیوم برگزار می‌شد.

Thousands of Taylor Swift fans watch concert for free on grassy hill in Munich

او پست خود را اینگونه آغاز کرد: چه تجربه‌ای جادویی بود که در مونیخ اجرا کردم.او همچنین تصاویری از اجراهای خود و عکسی از تپه‌های پارک پر از سویفتی‌ها را به اشتراک گذاشت. جمعیت ۷۴ هزار نفره هر شب در استادیوم بسیار پرشور و سخاوتمند بودند. و من نمی‌دانستم قبل از اینکه به مونیخ برسم، که یک پارک بزرگ پشت استادیوم وجود دارد، اما حدود ۵۰ هزار نفر آمدند و هر دو شب از تپه‌ها به موسیقی گوش دادند.

تیلور سوئیفت افزود: من بسیاری از ویدئوها را دیدم که مردم از دور کامل در اجرای نمایش شرکت می‌کردند، او در ادامه گفت: من واقعاً سپاسگزارم برای خاطرات غیرمنتظره‌ای که این تور ایجاد کرده ام. ما ۱۱ اجرای دیگر در تور اروپایی داریم که ماه آگوست با ۳ اجرا در ورشو آغاز می‌شود!

کنسرت عجیب تیلور سوئیفت در مونیخ آلمتن

آن تأکید بر آگوست اشاره به آهنگ محبوب فولکلور سویفت با همین نام دارد. طرفداران آنلاین از هم‌اکنون آغاز فصل آگوست را جشن گرفته‌اند و این آهنگ – که تاکنون در رتبه ۲۳ در بیلبورد هات ۱۰۰ به اوج خود رسیده است – معمولاً در طول ماه هشتم سال افزایش پخش دارد.

همانطور که سویفت اشاره کرد، تاریخ‌های اروپایی تور Eras به زودی به پایان می‌رسند، با تنها سه توقف دیگر در ورشو، وین و لندن. در اکتبر، او به آمریکای شمالی بازخواهد گشت تا مراحل نهایی در ایالات متحده و کانادا را قبل از پایان این تور در دسامبر انجام دهد.

متأسفانه، کنسرت‌های شاد او در مونیخ به سرعت با تراژدی‌ای در سوتپورت، انگلستان همراه شد، جایی که سه کودک جان خود را از دست دادند و ۱۰ نفر دیگر در حمله‌ای با چاقو در یک کلاس رقص با تم سویفت زخمی شدند. به گزارش آسوشیتد پرس، پلیس مرسی‌ساید یک پسر ۱۷ ساله از کاردیف را پس از دستگیری در صحنه به بازداشت گرفت.

سویفت در پیام خود در استوری اینستاگرام روز بعد نوشت: وحشت حمله دیروز در سوتپورت مدام به ذهنم می‌آید و کاملاً شوکه‌ام. از دست دادن جان و معصومیت، و تروماهای وحشتناکی که به همه حاضران، خانواده‌ها و نیروهای امدادی وارد شد. این‌ها فقط بچه‌های کوچکی در یک کلاس رقص بودند. من کاملاً نمی‌دانم چگونه می‌توانم همدردی‌های خود را به این خانواده‌ها ابراز کنم.

جمع بندی

تور اروپایی تیلور سویفت، در میان استقبال گسترده طرفداران، به پایان نزدیک می‌شود. این اجراها نه تنها خاطرات شاد بسیاری به همراه داشت، بلکه در برخی موارد با حوادث دلخراش نیز همراه بود. با این حال، تأثیر فرهنگی و اجتماعی این تور بر طرفداران و جامعه همچنان قابل مشاهده است و نشان دهنده قدرت موسیقی و هنر در پیوند دادن مردم است.

دانلود آهنگ خارجی در موزیلون

موزیلون یک پلتفرم تخصصی دانلود و پخش موزیک خارجی برای ایرانیان است. شما می توانید آهنگ جدید کلدپلی را در موزیلون باکیفیت استودیویی FLAC 24-bit دانلود و پخش کنید. همچنین اگر کاربر جدید موزیلون هستید می توانید با کد تخفیف زیر، اشتراک VIP موزیلون را دریافت کنید.

25 درصد تخفیف اولین اشتراک