Coldplay اخبار جهانی موسیقی

بزودی انتشار آلبوم جدید Coldplay با نام Moon Music

آلبوم جدید Coldplay با نام Moon Music

انتشار آلبوم جدید Coldplay با نام Moon Music با «استانداردهای جدید پایداری» اولین تک‌آهنگ آن، feelslikeimfallinginlove نام دارد ، روز جمعه 1 تیر 1403 منتشر می‌شود.

Coldplay اعلام کرده‌اند که دهمین آلبوم استودیویی‌شان به نام Moon Music منتشر خواهد شد. این آلبوم که دنباله‌ای بر آلبوم Music of the Spheres سال 2021 است، در تاریخ ۴ اکتبر منتشر می‌شود. شما می توانید تمامی آهنگ های کلدپلی و آهنگ های خارجی دیگر را در موزیلون دانلود و پخش کنید.

آلبوم Moon Music که با تهیه‌کنندگی مکس مارتین تولید شده است، در قالب‌های متنوعی که با «استانداردهای جدید پایداری» همخوانی دارند، عرضه خواهد شد. این گروه مدت‌هاست که بر پایداری تمرکز دارند و تاکنون توانسته‌اند در تور کنونی‌شان ۵۹ درصد کمتر از تور استادیومی قبلی‌شان CO2 تولید کنند. کلدپلی با نسخه‌های فیزیکی چهارگانه آلبوم جدیدشان همچنان به تلاش‌هایشان در زمینه پایداری ادامه می‌دهند. هر یک از نسخه‌های اولیه منتشر شده به‌طور جداگانه شماره‌دار خواهند بود و همچنین تعداد محدودی از نسخه‌های امضا شده با دست نیز در دسترس خواهد بود.

نسخه ۱۴۰ گرمی EcoRecord rPET LP نخستین نسخه‌ای خواهد بود که به این شکل تولید می‌شود. هر نسخه از این آلبوم از نه بطری پلاستیکی PET بازیافتی گرفته شده از زباله‌های مصرفی ساخته خواهد شد. این روش در مقایسه با وینیل ۱۴۰ گرمی سنتی، استفاده از ۲۵ تن متریک پلاستیک بکر را جلوگیری کرده و همچنین ۸۵ درصد از انتشار CO2 را در فرآیند یازیافت آن کاهش خواهد داد.

آلبوم جدید Coldplay  با نام Moon Music

فرمت دیگری که ارائه خواهد شد، نتیجه همکاری بین کلدپلی و Ocean Cleanup است. نسخه Notebook edition EcoRecord rPET LP شامل ۷۰ درصد پلاستیک رودخانه‌ای است که توسط این سازمان از رودخانه ریو لاس وگاس در گواتمالا جمع‌آوری شده است. هر دو نسخه Notebook edition آلبوم rPET LP و EcoCD به صورت کتاب سخت جلددار عرضه می‌شوند که یادآور دفترچه‌ یادداشت استودیویی شخصی کریس مارتین، خواننده گروه است. این نسخه شامل ۲۸ صفحه از یادداشت‌ها، اشعار و تصاویر دیده‌نشده‌ای است که از زمان ساخت آلبوم Moon Music به دست آمده است. نسخه‌های Notebook edition همچنین شامل یادداشت‌های صوتی و دموهای اضافی از جلسات ضبط آلبوم خواهند بود.

در همین حال، نسخه‌های CD آلبوم Moon Music نیز یک نوآوری دیگر را به نمایش می‌گذارند: EcoCD ساخته شده از ۹۰ درصد پلی‌کربنات بازیافتی که از زباله‌های مصرفی گرفته شده است. این روش تولید CO2 را حداقل ۷۸ درصد کاهش می‌دهد و از استفاده از بیش از پنج تن متریک پلاستیک بکر جلوگیری می‌کند.

اوایل این ماه، کلدپلی آهنگ All My Love را برای اولین بار در کنسرتی در آتن، یونان اجرا کرد. اگرچه هنوز فهرست ترک‌های آلبوم Moon Music منتشر نشده است، این آهنگ به احتمال زیاد یکی از ترک‌های آلبوم خواهد بود. مارتین به تماشاگران آتن گفت که نباید این آهنگ را تا سپتامبر بشنوند، که درست قبل از انتشار آلبوم در ۴ اکتبر است.

اولین تک‌آهنگ آلبوم، feelslikeimfallinginlove، روز جمعه، ۲۱ ژوئن منتشر می‌شود و می‌توان آن را پیش‌حفظ کرد. همچنین آلبوم Moon Music نیز برای پیش‌سفارش در دسترس است.

دانلود آهنگ خارجی در موزیلون

موزیلون یک پلتفرم تخصصی دانلود و پخش موزیک خارجی برای ایرانیان است. شما می توانید آهنگ جدید کلدپلی را در موزیلون باکیفیت استودیویی FLAC 24-bit دانلود و پخش کنید. همچنین اگر کاربر جدید موزیلون هستید می توانید با کد تخفیف زیر، اشتراک VIP موزیلون را دریافت کنید.

25 درصد تخفیف اولین اشتراک