Eminem اخبار جهانی موسیقی

بزودی آهنگ جدید Eminem (امینم) با نام Houdini منتشر می شود.

آهنگ جدید Eminem (امینم) با نام Houdini در تاریخ 11 خرداد 1403 منتشر می شود.

آهنگ جدید Eminem (امینم) با نام Houdini در تاریخ 11 خرداد 1403 منتشر می شود. می توانید اولین کسی باشید که موزیک جدید امینم را در همان لحظات ابتدایی انتشار ، در موزیلون گوش می دهید یا با کیفیت فوق العاده FLAC دانلود می کنید. در زمان انتشار ترک جدید امینم، میتوانید به راحتی از طریق بخش جست و جو سایت آهنگ را پیدا کرده یا در صفحه اصلی موزیلون، در قسمت Featured ببینید.

دانلود آهنگ جدید Eminem

این سوپراستار رپ بازگشت خود را مدتی است که خبر داده و به پایان شخصیت هنری خود، The Real Slim Shady، اشاره کرده است و حالا به نظر می‌رسد که اولین قطعه از آلبوم جدیدش در تاریخ 11 خرداد 1403 منتشر خواهد شد.

امینم در کلیپ پیش‌نمایش آخرین خود با دیوید بلین، شعبده‌باز معروف، تماس تصویری برقرار کرد و از او خواست که در چیزی به او کمک کند. او گفت: من تعجب می‌کردم، تا چه حد می‌توانیم با این جادو پیش برویم؟ مثلاً می‌توانیم یک بدلکاری انجام دهیم یا چیزی شبیه به آن؟ او ادامه داد: خوب، برای آخرین ترفندم، قصد دارم کارنامه‌ام را ناپدید کنم.

بزودی، آلبوم جدید از ستاره رپ جهانی، Eminem (امینم)

این ستاره 51 ساله به تازگی ویدئویی از یک مکالمه پیامکی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که تاریخ آن جمعه 31 مه، ساعت 12 نیمه شب بود. پیام به “تمامی مخاطبین” ارسال شده بود و نوشته شده بود : “…و برای آخرین ترفندم!”

همچنین فکر می‌شود که پیام “آخرین ترفند” امینم به نوعی اشاره دیگری به این موضوع باشد که آلبوم آینده او آخرین آلبوم برای شخصیت هنری‌اش، Slim Shady، است. ماه گذشته، این ستاره رپ اعلام کرد که رکورد آینده او با عنوان The Death of Slim Shady (Coup de Grâce) منتشر خواهد شد و احتمالا در تابستان شاهد این آلبوم خواهیم بود.

امینم این خبر را در حالی که در مراسم انتخاب بازیکنان NFL 2024 در شهر دیترویت، میشیگان، حضور داشت، در تاریخ 25 آوریل اعلام کرد. Eminem به همراه کمیسر NFL، راجر گودل، در شروع مراسم سالانه انتخاب بازیکنان حضور یافت. تریلری از یک گزارشگر جعلی منتشر شد که مرگ شخصیت هنری امینم، Slim Shady، را اعلام می‌کرد.

آنها گفتند: از طریق پیچیدگی‌های زیاد و اغلب انتقادی، رپ‌های پیچیده و زبان تیز، ضدقهرمان بلوند معروف به Slim Shady، کمبود دشمن نداشته است. همکار رپ او، 50 Cent، گفت: او دوست نیست، او یک روانی است.

دانلود آهنگ جدید امینم

امینم که آخرین آلبوم او Music to Be Murdered By در سال 2020 بود – کلیپ را در اینستاگرام به همراه عنوان آلبوم و زمان انتشار تابستان 2024 به اشتراک گذاشت. در ماه مارس، Dr-Dre تأیید کرد که در آلبوم آینده امینم حضور دارد.

Dr-Dre در برنامه Jimmy Kimmel Live! گفت: اجازه دهید چیزی را برای شما توضیح دهم. امینم در حال کار بر روی آلبوم خود است که امسال منتشر می‌شود و من در واقع با او صحبت کردم و او گفت که اشکالی ندارد که من این اعلامیه را همین جا در این برنامه بدهم. من آهنگ‌هایی در آن دارم و فوق‌العاده است. من در واقع قرار است فردا برای اولین بار کل آلبوم را بشنوم. او موسیقی خود را بسیار نزدیک به سینه‌اش نگه می‌دارد، بنابراین من همه چیز را نشنیده‌ام. حتی آهنگ کاملی که من انجام داده‌ام را هم نشنیده‌ام، اما قرار است آن را بشنوم و او امسال یک آلبوم منتشر می‌کند.

دانلود آهنگ خارجی در موزیلون

موزیلون یک پلتفرم تخصصی دانلود و پخش موزیک خارجی برای ایرانیان است. شما می توانید آهنگ جدیدامینم را در موزیلون باکیفیت استودیویی FLAC 24-bit دانلود و پخش کنید. همچنین اگر کاربر جدید موزیلون هستید می توانید با کد تخفیف زیر، اشتراک VIP موزیلون را دریافت کنید.

25 درصد تخفیف اولین اشتراک