اخبار جهانی موسیقی Billie Eilish

آلبوم جدید بیلی آیلیش ، سومین آلبوم استودیویی او با نام Hit Me Hard and Soft منتشر شد!

دانلود و پخش آلبوم جدید بیلی آیلیش Hit Me Hard an Soft

آلبوم جدید بیلی آیلیش که تصمیم گرفت هیچ تک‌آهنگی پیش از انتشار آلبوم منتشر نکند تا همه قطعات آلبوم به طور یکجا تجربه شوند. شما می توانید آلبوم جدید Billie Eilish را در با نام Hit Me Hard and Soft را در موزیلون با کیفیت فوق العاده Flac 24-bit دانلود کنید. همچنین از پخش آنلاین آلبوم در Musilon لذت ببرید!

آلبوم بسیار مورد انتظار استودیویی سوم بیلی آیلیش 7 صبح جمعه 28 اردیبهشت 1403 به وقت ایران منتشر شده است. Hit Me Hard and Soft شامل ۱۰ آهنگ جدید است که هیچکدام پیش از انتشار آلبوم به اشتراک گذاشته نشده‌اند. بیلی آیلیش تصمیم گرفت هیچ تک‌آهنگی را قبل از انتشار آلبوم به اشتراک نگذارد تا همه قطعات آلبوم به صورت یکجا توسط طرفداران او تجربه شوند.

برخی از ترک های آلبوم جدید بیلی آیلیش

همانند آلبوم‌های قبلی‌اش، When We All Fall Asleep, Where Do We Go در سال 2019 ، و Happier Than Ever در سال 2021 ، آیلیش Hit Me Hard and Soft را به همراه همکار اصلی خود، فینیاس، که تهیه‌کننده آلبوم نیز بوده، نوشته است. نوشتار این آلبوم به موضوعاتی همچون جنسیت، ظاهر فیزیکی و تحولات روحی که این خواننده ۲۲ ساله در حین خلق این آلبوم تجربه کرده است، می‌پردازد.

Billie Eilish گفته است : احساس می‌کنم این آلبوم من هستم، آیلیش در گفتگوی جلد مجله رولینگ استون در ماه مه ۲۰۲۴ گفت : این یک شخصیت نیست. احساس می‌کنم که نسخه When We All Fall Asleep, Where Do We Go? از من است. احساس می‌کنم جوانی من و کسی که به عنوان یک کودک بودم را به تصویر می‌کشد. Billie Eilish همچنین گفت که Hit Me Hard and Soft مسیر جدیدی برای بازگشت به نسخه‌ای از خودش فراهم کرده است.

Billie Eilish New Album Hit Me Hard and Soft

بیشتر درباره آلبوم جدید Billie Eilish بخوانید:

فینیاس، برادرش و همکار نویسنده و تهیه‌کننده‌اش، این تحول را به صورت واقعی تجربه کرد.او به رولینگ استون گفت: به نوعی، رشد در Hit Me Hard and Soft به معنای بازبینی بسیاری از چیزها بود،احساس می‌کنم این آلبوم واقعاً روح‌های قدیمی دارد و این را با عشق می‌گویم. ایده‌هایی در این آلبوم وجود دارد که پنج سال قدمت دارند و گذشته‌ای دارند که من واقعاً دوست دارم. وقتی بیلی در مورد دوران When We All Fall Asleep صحبت می‌کند، این تئاتری بودن و این تاریکی وجود داشت. چه کسی بهتر از بیلی در آن مهارت دارد؟ این آلبوم یک کاوش بود در کاری که ما بهترینش را انجام می دهیم.

آیلیش اواخر امسال Hit Me Hard and Soft را در یک تور جهانی گسترده اجرا خواهد کرد. قبل از انتشار آلبوم، این موسیقیدان شروع به بازگرداندن هواداران به دنیای نمایش‌های زنده‌اش با میزبانی از مهمانی‌های گوش دادن به آلبوم در سالن‌های نیویورک و لس آنجلس کرده بود. او همچنین با چندین مکان AMC همکاری کرد تا مهمانی‌های گوش دادن به آلبوم را در سینماهای سراسر ایالات متحده در تاریخ‌های ۱۶ و ۱۷ مه برگزار کند.

دانلود و پخش آلبوم جدید بیلی آیلیش

موزیلون یک پلتفرم تخصصی دانلود و پخش موزیک خارجی برای ایرانیان است. شما می توانید آلبوم جدید بیلی آیلیش را در موزیلون باکیفیت استودیویی Flac 24-bit دانلود و پخش کنید. همچنین اگر کاربر جدید موزیلون هستید می توانید با کد تخفیف زیر، اشتراک VIP موزیلون را دریافت کنید.

25 درصد تخفیف اولین اشتراک