Goals از LISA

Goals

, , &

دانلود و پخش آهنگ Goals از LISA و با همکاری Anitta و Rema و FIFA Sound با دو کیفیت 320 و FLAC

Similar

22 دیدگاه

  1. به عنوان یه اهنگ جام جهانی افتضاحه.لیریک هیچکدوم از سه خواننده(نمیگم ارتیست چون واقعا شاید رما بینشون شاید ارتیسته اگه لیسینر درست باشین)به جام جهانی مربوط نیست.انتظار خاصی از ورس لیسا نداشتم(لیسا کلا از لحاظ لیریکالی بده.اینم باید داشته باشیم که خودش کو-ورایتره و لیریسیست اصلی هیچکدوم از اهنگاش نیست.و بازم افتضاحه).انیتا هم ورسش کاملا نامربوط.رما هم بد بود ولی از لیسا و انیتا کمی بهتر بود.

  2. موزیک خوبیه اما به عنوان موزیک جام جهانی خیلی بی ربطه
    لیسا هم که معمولا آهنگاش راجب بدنش/پول/پسر عه اینجام که داره میگه من لاغرم تو چاقی.
    حالا ورس رما یکم مرتبط تر بود.

  3. حالا انقد خودتونو پاره نکنین سر هیچی. مهم اینه که اونا این رو پخش میکنن و ما نهایتا نگاه کنیم که دارن این کار رو میکنن. سعی کنین بیشتر هوای همو داشته باشین و سر اینکه کدوم آرتیست ریده و کدوم نه همو ندرین بالاخره سلیقه ها فرق داره و خب همینه که هست چه میشه کرد